Ezüst érem

2008. december 12. 11:39 - Csizmazia Darab István [Rambo]

Nem csak Pars Krisztián kapott egy ezüst érmet, hanem ezúttal a NOD32 vírusirtó is.

Szoros küzdelemben ugyan, de idén csak második lett a NOD32 az AV-Comparatives éves összegzésében, szemben a 2006-os és 2007-es évekkel, amikor az ESET programja lett az első. A két retrospektív és két kézi keresést vizsgáló tesztsorozatot felölelő teljes esztendőt összefoglalva értékelő riportot ezen a linket lehet elolvasni.

Nem lehet mindig nyerni, ezúton gratulálunk az AVIRA-nak, reméljük jövőre hasonlóan szoros versenyben megint a NOD32-t választják majd az év vírusirtójának.
 

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tumtum 2008.12.14. 08:46:06

Gratulálok. De ha olyan ügyesek vagytok, segíthetnétek nekem. Tegnap erre jártam, olvasgattam és közben (milyen hülye vagyok), rákattintottam a postás képetekre. Hátha kiír valami vicces, vírust kaptál, feliratot. Nos, nem írt ki, de azóta, ahányszor bekapcsolom a gépet, a nod 32-m mindig karanténba helyez egy trójai módosulatot. Lehet ez csak véletlen is, de máshol, idegen helyen nem jártam. A fájl neve:
c:\windows\system32\drivers\restore.sys
Sajnos nagyon keveset értek hozzá, s nem tudom, mit tehetek.

tumtum 2008.12.14. 13:19:49

Na szóval, azóta a karanténból kitöröltem, s nem jelentkezett megint. Különben tényleg jó ez a vírusírtó, megfog mindent.
süti beállítások módosítása