Fantázia és ötlet a reklámokban

2007. szeptember 22. 20:40 - Csizmazia Darab István [Rambo]

Biztos sokan emlékeznek, melyik vírusirtó szerepelt 2006-ban a buszok hátoldalán matrica formájában, majd néhány taxi tetején is feltűnt az említett gepárdos kép:



Kollégám éppen egy UPX-et töltött le, mikor is ez a reklám banner jelent meg közben (2007-ben):



Maga a termék az Amazon oldalon található, van róla nagyobb kép is:



Azért úgy gondolom, ennyire nem szerencsés másolni egy konkurens termékének reklámját.

1979-ben éppen számítógépes operátorként dolgoztam a FÜTI nevű cégnél - ekkor már javában dúlt a bűvös kocka láz. Nagyon szerettem, a kollégákkal is próbálgattuk, tanulgattuk, későbbi legjobb összerakási időm kb. egy perc volt. A Rubik kocka egy nagyszerű találmány, zseniális, szórakoztató. Na de ami utána következett, az már szánalmas volt. Ha betértem egy játékboltba, trafikba, hegyekben állt a bűvös gömb, bűvös háromszög, bűvös fütyfürütty, bűvös akármi, stb. Egy eredeti új ötlet helyett sokan egy meglévő sikertörténet mechanikus másolásával próbáltak felkapaszkodni. Nem is értem, ez honnan jutott az eszembe... ;-)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása