MSN balek kerestetik

2008. március 26. 18:00 - Csizmazia Darab István [Rambo]

Érdekes MSN üzenet érkezett látszólag az egyik ismerőstől. Rögtön szokatlan volt, hogy se bú, se bá, se hello hogy vagy, hanem csak egy link érkezett. Erre mondaná Leslie L. Lawrence, hogy fejében megszólalt a vészcsengő, és jött a baljós megérzés, ahogy azt Nágaföldön Radzs Kumar Szingh tanította neki.



A link egy bejelentkező ablakra néz, ahol a "PICS for MSN Friends" programot kínálnak nekünk, és bizalomerősítésként rögtön az 1.1c változatot. Ha már ennyi változat kijött belőle, akkor ez biztos nem csalás gondolhatnánk, de álljunk meg csak egy röpke pillanatra!



Ugyan minek kell az MSN nevet és jelszót egy vadidegen weboldalon begépeljük? Persze az sem tekinthető véletlennek, hogy mivel az .info végződésű domainek adatait csak pénzért kérdezhetjük le, erősen nőtt a népszerűsége a rosszfiúk körében.



Az úttörő ahol tud segít, és építi a szocializmust az adatbázist ;-)



Mindenesetre mi most hibaüzenetet kaptunk, kicsit úgy érezhetjük magunkat, hogy szépek lehetünk, de okosak nem.



Annyit azért hozzá kell tenni, hogy az adatkezelési irányelvekben szerepel, hogy a nevünkben belépnek és a programjuk népszerűsítésére használják majd accountunkat. Ezt a módszert határozottan nem kedveljük.



Akkor és ott jó ötletnek látszott belenézni a forrásba a Firebug nevű pluginnel, és van is mit nézni. Aki ekkora lúzer, hogy még a függvény nevében is bennehagyja a SPYCLICK nevű függvényt, az sikeres ember nem lehet.



Mátra alján falu, szélén, lakik az én öregnéném... Illetve egy ilyen jó sűrű erdőben hosztolják ezt az jó kis amerikai oldalt ;-) Szóval csak óvatosan azzal az MSN  név-jelszó párossal.
16 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vidi Rita · http://www.hosnok.hu 2008.03.26. 20:09:06

Jaaa, akkor amit én találtam (találtak nekem) valami hasonlónak volt a silány változata...
Magyarul...

A külföldi hülyékkel toleránsabb vagyok valahogy:) (az igazi hülyéktől ezennel elnézést kérek)

Csizmazia Darab István [Rambo] · http://antivirus.blog.hu 2008.03.26. 23:25:31

Helló BKV figyelő!
Ez egy Gutsy Gibbon alatt futó Pidgin :-)

buherator · http://buhera.blog.hu 2008.03.26. 23:35:18

Akkor ha jól értem ez csak egy jelszólopó site, malware-t nem rak a gépre? Nem a saját gépemen (windowson és az otthoni biztonsági intézkedések nélkül) én is beszoptam ezt a kicsikét (persze a jelszavam nem adtam meg). Pont egy olyan buli utáni napon kaptam az üzenetet, mikor a haverok csináltak vagy száz fotót...Pech, de úgy tűnik senki sincs biztonságban.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.03.27. 00:08:43

Pedig épp tegnap tettem fel a 7.10-es ubit, és kicsit hasonlított. Bár leszedtem, mert a telepítésekkel baj volt (később a terminálba megoldottam), viszont több probléma is volt vele:(

Pidgin amugy jó, a kopete nem akart bejelentkezni:(

Jó éjt!

átlátszó 2008.03.27. 02:41:58

Nem véletlen hasonlított az a 7.10-es ubi:)

lorandy 2008.03.28. 11:23:25

Hogy lehet kiírtani? Format C vagy új msn fiók kell?

buherator · http://buhera.blog.hu 2008.03.28. 12:25:42

@lorandy

Szvsz. elég ha lecseréled az MSN jelszavad.

Ben Dash 2008.03.30. 18:09:25

Hali,

Elvileg lejelszavaztam az oldalt :) mivel a hülyegyerek aki csinálta, nem tudom hogy de letörölte az oldalt, viszont fent hagyta a XAMPP-ot, és nem tiltotta a kívülről történő hozzáférést, vagyis simán le lehetett .htaccess-el jelszavazni. Ne próbáljátok ki, de elvileg nem tudtok hozzáférni; csak hogy még biztonságosabb legyen a dolog :D

Csizmazia Darab István [Rambo] · http://antivirus.blog.hu 2008.03.31. 08:32:54

@Lorandy:
Jól mondja Buherator, itt a mihamarabbi jelszó csere a fontos. És persze a sűrű elnézés kérés azoktól, akiknek látszólag küldözgetted a linket, hogy sorry, mégse te voltál...

Csizmazia Darab István [Rambo] · http://antivirus.blog.hu 2008.03.31. 08:36:38

@Ben Dash:
Akkor most ezért ír csak annyit, hogy "It works!"?
Heh, jó ötlet, és köszönjük a nép nevében :-D

Maura 2008.06.05. 23:00:06

En vagyok a hulye, hogy barki barmilyen linket kuld nekem, foleg ha koszones nelku, mindig rakerdezek, hogy ez szandekos-e eppen? es mit tartalmaz?

Ez nem alap dolog?

Csizmazia Darab István [Rambo] · http://antivirus.blog.hu 2008.06.06. 08:39:06

Szia Maura!
Ez szerintem is alap, de sajnos sokaknak mégsem. Szerintem lassan ki fog alakulni mindenkiben egy alap gyanakvási szint, és akkor talán-talán kevesebben okoznak saját maguknak ilyen fejfájást.

koppola 2008.08.19. 14:45:24

Sziasztok! Az a nagy helyzet hogy a fenti linket én is beszoptam:D De ennél nagyobb a gondom. Freemailos msn ID.m van és hiába kérem a jelszóváltást, nem töltődik be az msn live oldala illetve folyamatosan a betöltés folyik de nem csinál semmit. Mit tuudok tenni hogy meg tudjam változtatni a jelszót vagy hogy egyáltalán kinyeshessem ezt a rohadék linken terjedó szarságot? Köszi előre is

Csizmazia Darab István [Rambo] · http://antivirus.blog.hu 2008.08.21. 09:57:57

Hello Koppola!
Nem tudok róla, hogy a freemailes cím ilyen gondokat okozna.
Én ezt a linket ismerem a név-jelszó állításhoz:
login.live.com/login.srf?vv=400&lc=1038
Ha nem megy, próbáld megnézni, nincs-e valami cookie, script letiltva, nézd meg FF, IE, Opera alatt is, elvileg mennie kell.
Szólj majd vissza, hogy ezek segítettek-e, ha kell, agyalunk még.

koppola 2008.08.22. 09:46:02

Helló mindenki! Neked külön szép napot Rambo! Az általd adott linken sikerült megváltoztatnom a jelszót. A sima live messenger linken nem engedett de ezen igen. Ezer hálám! Végre nem fertőzök senkit és magam sem idegesítem magam:D Mivel hálálhatom meg. Tényleg örülök mint majom a ...:D
süti beállítások módosítása