Japánban az ASCII General Research Institute (az ASCII Media Works tagja) által elvégzett fogyasztói elégedettségi kutatás során az ESET-et választották a legjobbnak. Termékeik a legnépszerűbbek a japán fogyasztói szegmens vásárlóinál: 12 kategórián belül 11-ben ők a legkeresettebbek, különösen a power userek körében a legkedveltebb márka.
"A japán vásárlók jól ismertek a magas elvárásaikról, ami a technológiai minőséget, a szolgáltatás és a technikai supportot illeti. Büszkék vagyunk rá, hogy már másodszor érdemeltük ki bizalmukat. Köszönet jár a japán partnerünknek, a Canon IT Solutions-nek, a vásárlóinknak és természetesen a teljes ESET csapatnak világszerte." - nyilatkozta az ESET értékesítési és marketing igazgatója, Ignacio Sbampato. A felmérést február végén végezték az ASCII General Research megfigyelési csoportjának tagjai között, mely a Shukan hetilap, ASCII Dot PC, Mac People magazinok olvasói táborát foglalja magába.
De nemcsak a japán vásárlók ismerik el az ESET szakemberei által végzett munkát, azt a Gartner kutatása is alátámasztja. A biztonsági szoftverpiacból történő részesedést elemezve az előző év után újra az ESET lett az első, mint a világszinten a legnagyobb, növekedést elért biztonsági szoftvergyártó. A beszámoló 2012. március végén jelent meg, ebből kiderül, hogy az ESET 30.1 százalékos növekedést produkált.
A jelentés beszámol róla, hogy a biztonsági szoftverpiac a gazdasági válság, és az IT megszorítások ellenére továbbra is rugalmasan tud fejlődni. 2011-ben az ESET új értékesítési csatornákat alakított ki, amellyel az otthoni és a kisebb irodai felhasználók egyszerűbben juthatnak a termékekhez, megcélozva ezzel az Apple üzleteket Észak-Amerikában, a Staples irodaszerüzletet, számos európai országban a Saturn-t és a Media Markt-ot, valamint a tízezres viszonteladói hálózatot. A magyarországi kizárólagos disztribútornál a Sicontact Kft-nél is örömmel fogadták az ESET sikereiről szóló híreket. "Büszkék vagyunk arra, hogy egy olyan terméket forgalmazhatunk, amely világszerte sikereket ér el, és mindenütt elégedettek vele a felhasználók" - mondta Csiszér Béla, a Sicontact Kft. ügyvezetője.
Az ESET ebben az évben ünnepli a pályafutása 25. évfordulóját, magas szintű védelmet nyújtó megoldásait már régóta elismerik a piacon. 2011 óta termékeik egy új felhő-alapú felismerési rendszerrel is bővültek, az ESET LiveGrid-el, amely jelentősen megerősíti a felhasználó védelmét a még ismeretlen veszélyekkel szemben. A cég 2011-ben számottevő növekedést ért el a fogyasztói biztonsági piacon a NOD32 Antivirus-sal, az ESET Smart Security-vel, a Macintosh termékekre fejlesztett Cyber Security-vel, valamint a Windows Mobile, Symbian és Android platformokra fejlesztett Mobile Security-vel.