419 - Imádlak Afrika Aha-ha

2013. június 10. 09:15 - Csizmazia Darab István [Rambo]

Mai posztunkban a "továbbra is áldott Celinena asszony" nekünk íródott szívhez szóló levelét mutatjuk be, amiből egyrészt kiderül, az ilyen 419-es típusú afrikai diktátoros, pénzkimenekítős átverések még messze nincsenek a kihalás szélén. Másfelől az is kiviláglik az eset kapcsán, hogy szemben a Zeus trójai idén megjelent januári változatával itt még szó sincs tökéletes magyarságról, levelünkben szemlátomást maradt a "Tuskó Hopkins és Fülig Jimmy használni Google Translate" módozat.

"Tárgy: Asszony, Christian Celinena
Dátum: Fri, 7 Jun 2013 07:38:34 -0300
Feladó: c.celinena186 <c.celinena186@bol.com.br>
Címzett: undisclosed-recipients:;

Asszony, Christian Celinena
Drága az Úrban,
Tiszteletben kell tartani és az emberiség, úgy döntöttem, hogy írok neked egy humanitárius föld alatt.

Asszony vagyok, Celinena Christian idosödo özvegy, akik hosszabb ideje betegség (tüdo Rák) és (Ütem). Nos vagyok, gyermek nélkül, hogy a néhai Mr. Joseph Christian, aki dolgozik, Kuvait nagykövetséget Elefántcsontpart oly sok éve. Én jelenleg befogadott egy magánkórházban itt Abidjan Elefántcsontpart, mert a betegségem, és azt kell, hogy az alapok, amit örökölt néhai férje, aki hat évvel ezelott halt meg egy motoros balesetben.

Amikor a néhai férje élt o helyezte el a dolláros összegre 2.500.000.00 (Két ötszázezer dollár), a banki itt Abidjan Elefántcsontpart, és jelenleg ez az alap még mindig tartott a bank itt Ivory Coast. Ennek ellenére teszek fel bennem, hogy írni neked ezt a levelet, mert az orvosom azt mondta nemrég, hog y nem fogom tartani az elkövetkezo 3 hónap során az én rák problémája, és ez már nekem határos, mivel a napon, amikor bejelentették ezt velem. Ennek érdekében úgy döntöttem, hogy ezt az alapot adományoz, hogy egy becsületes és istenfélo személy vagy szervezet, amely használja ezt az alapot a jótékonysági és humanitárius célból, például az építési iskola, árvaház otthon, kórház építése a szegények és a terjedését Isten szava, stb

Vettem ezt a határozatot, mert nincs saját gyermeke, hogy ezt az alapot lehet örökölni. Amikor a néhai férje élt, o mindig arra figyelmeztetett, hogy ne tegye ki a vagyonát a rokonai, mert ok is sokféleképpen próbálták kiküszöbölése neki, mert a vagyonát. Sot, én és néhai férje egyaránt újjászületett keresztények halála elott, és rokonai mindig haragudni rá, mert a vallás akar. Ennek érdekében úgy döntöttem, hogy kövesse az utasításokat az én néhai fé rje, és nem tájékoztatja a néhai férje rokonai, hogy létezik ez az alap, mert a hitetlenek.

Én Ezzel a döntéssel a saját adományozni ezt az alapot az Isten munkája, mert azt akarom, hogy Isten legyen irgalmas hozzám, és fogadja el a lelkem, mert tudom, hogy Istennél minden lehetséges. Én szeretném, ha válaszolni erre a levélre a leheto leggyorsabban, mert a Lélek az Isten utasítása nekem, hogy válassza meg a megvalósításához ez a tanítás. Arra számítok, azonnali választ toled, hogy én is tudd a következo lépés, hogy kövesse, mert szeretnék az alap átadandó ki ez az ország, mert én végig egy kemoterápiás kezelés a következo 10 napra.

Abban a reményben, hogy megkapja a választ, és továbbra is áldott.
asszony Celinena Christian"

A kéretlen leveleknél már az gyanús, ha a nagyon bizalmas tranzakciót az "undisclosed-recipients:;" számára postázzák, de az is érdekes, ha valaki Elefántcsontpartról mégis brazil e-mailcímről ír nekünk. Korábban a Vírusok Varázslatos Világa sorozatunkban egy egész fejezetet szenteltünk az ilyen típusú csalásoknak, akit érdekelnek a részletek, érdemes lehet végigolvasni a legtipikusabb módszereket, hogy ne járjunk úgy, mint Csisztu Zsuzsa 2011-ben, aki egyébként ráadásul az Eötvös Loránd Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Karán szerzett jogi doktorátust.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása