A CHIP szakemberi a magazin tesztlaborjában állítottak össze egy számítógépet, melyet megfertőztek, majd szoftveresen is elrontottak, hogy próbára tegyék, milyen segítségre számíthatnak az olvasók a különböző vírusirtó cégektől, ha megfertőződik számítógépük. Az Avast, az AVG, a Norton, a Kaspersky és más vírusirtó cégek support csapata közül a Sicontact munkatársai bizonyultak a legfelkészültebbnek, egyedül ők tudták a fertőzött gépet lapzártáig megjavítani.
„Külön tetszett, hogy a Sicontact szakértői nem adták fel a problémás ügyféllel való foglalkozást, míg sok másik cégnél már régen az antivírus programgyártójának való hibajelentés küldését választották. (…) A Sicontact más területen is megelőzte a többieket, ez pedig a távirányítós segítségnyújtás: ha ügyetlenek vagyunk, akkor a cég munkatársai letöltetnek velünk egy programot, amellyel csatlakozhatnak számítógépünkhöz, átvéve az irányítást, és egyedül ők voltak, akik lapzártánkig képesek voltak megjavítani fertőzött gépünket.”
A részletes teszteredmények elolvasásához a CHIP magazin teljes cikke letölthető innen
cworm (törölt) 2009.03.06. 13:37:12
r@ek (törölt) 2009.03.08. 10:48:51
Az gyonyoru.. Csak gratulalni tudok...
!!szupport!!
Meg leirni is kinszenvedes igy! :-DD
r@ek (törölt) 2009.03.08. 10:50:05
Csizmazia Darab István [Rambo] · http://antivirus.blog.hu 2009.03.12. 15:09:57
@Fiveeeee: Jogos a pont, kigyomlaltam a kinszenvedest.